.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
4 بیمارستان مازندران در مرز ورشکستگی

به دلیل افزایش مالیاتی و عدم تعرفه های مناسب پزشکی ، 4 بیمارستان در مازندران در مرز ورشکستگی قرار دارند.

دکتر مجیدرضا شیخ رضایی ، رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان مازندران در مراسم گرامیداشت روز پزشک در ساری گفت: به علت تعدیل مالیاتی و عدم تعرفه های مناسب پزشکی 4 بیمارستان در مازندران در مرز ورشکستگی قرار دارند.

وی افزود: همیشه در کشور ما دغدغه سرانه سلامت را داریم که امیدواریم که این سرانه به عدد واقعی خود نزدیک شود.

شیخ رضایی ادامه داد: متاسفانه برابر قانون وزارت کار و امور اجتماعی پرداخت ها باید از ابتدای سال انجام گیرد ولی تعرفه های پزشکی پس از گذشت چهارماه از سال اعلام می شود که این مسئله منجر به بدهکاری بخش خصوصی درمان می شود که تنش های خاص خود را نیز به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته مالیات از پزشکان بصورت توافقی انجام می گرفت که با توجه به افزایش مالیات ، مالیات های سال های گذشته هم محاسبه و بصورت تعدیل مالیاتی دریافت خواهد شد که بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین پزشکان با افزایش مالیات مواجه خواهند شد.

شیخ رضایی در خصوص ساختمان سازمان نظام پزشکی در ساری اظهار داشت: با همکاری شهرداری ساری زمینی به مساحت 900 مترمربع در اختیار نظام پزشکی قرار گرفت که یک و نیم میلیارد تومان برای احداث آن اعتبار لازم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دکتر فرزاد گوهردهی 31 مرداد 1388
با سلام و عرض تشکر از اطلاع رسانی صورت گرفته، به اطلاع می رساند زمین اشاره شده از سوی شهرداری در اختیار سازمان قرار نگرفته ، بلکه زمین در تملک سازمان نظام پزشکی ساری بوده و شهرداری ساری جهت صدور پروانه ساخت، مساعدت لازم را بعمل آورده که اینجانب به سهم خود از جناب مهندس حجازی و از اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری تشکر فراوان دارم.
نا شناس 1 شهريور 1388
با سلام
با توجه به محيط تخريبي، باندبازي و ضعف مديريتي كه در نظام پزشكي ساري وجود دارد و بي خيالي برخي از پزشكان، آقاي دكتر شيخ رضايي اين مرد شريف و محترم يقينا به تنهايي نمي توانند ساختمان پزشكان ساري را در طول سه سال آينده آحداث كند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.